Project Description

VG Visie

Benieuwd naar deze brand?

Lees dan snel verder.

Brand

VG Visie

Mensen maken de stad. VG Visie is het journalistieke antwoord op de groeiende behoefte om kennis en ervaringen uit te wisselen en te delen binnen de vastgoedwereld. Kwaliteit én persoonlijkheid staat centraal in dit blad.

Met Young Media spreken we de ambitie uit om het #1 vastgoedplatform van Nederland te worden. Genoeg mooie ideeën en dromen, waar we elke dag met ons team hard aan werken. We blijven vernieuwen en waarde toevoegen. We blijven challengen.

Naast mooie, fysieke magazines met waardevolle interviews, wordt de content momenteel verder uitgebreid naar de website en bieden we onze trouwe lezers allerlei extra’s. Persoonlijke verhalen en visies door mensen die in steden het verschil maken met hun daadkracht, aanpak en lef op het snijvlak van vastgoed, ondernemerschap en de stad. Dit blijft natuurlijk centraal staan.

Komt er een fysieke manifestatie aan? Wie zal het zeggen…

VG Visie

VG Visie is in 2012(?) opgericht door Erwin Asselman. Nadat hij het magazine jarenlang samen met zijn team aan (freelance) specialisten met succes heeft gerund, was het tijd voor de volgende stap. In 2022 besloten wij de handen ineen te sluiten en samen te gaan werken. We zijn inmiddels bezig om een vast team te bouwen en onze activiteiten uit te breiden, waardoor de abonnee en adverteerder nog meer waarde krijgt.

Voor adverteerders.

Adverteren bij VG Visie betekent dat je de vastgoed professional bereikt. Kwalitatieve content met diepgang en de optie om aanvullend mee te denken over de gehele marketingstrategie, zorgen wij voor meetbare resultaten die – vanzelfsprekend – toegestuurd worden na de advertentieperiode.

0
fantastische print-edities per jaar
0
oplages
0
vastgoed professionals die geabboneerd zijn op de nieuwsbrief
0
LinkedIn relaties
0
websitebezoekers per maand